تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم افزود: ورود به مذاکره با آمریکا در راستای همان تدبیری است که رهبر معظم انقلاب در قالب نرمش قهرمانانه مطرح کردند.

نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم/ هرکس ادعا کند در خط امام(ره) است باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشد

 

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم  در جمع مردم تبریز با بیان اینکه همگی باید در راه تحقق بخشیدن به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) قدم برداریم افزود: در مذاکرات هسته ای نیز باید این چنین باشد.خطوطی که امروز مقام معظم رهبری برای نظام ترسیم می کنند همان خطوط ترسیم شده امام راحل(ره) است و باید در این مسیر گام برداشت.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به جمله امام خمینی که فرموده بود آمریکا شیطان بزرگ است، اذعان داشت: ما نیز نمی توانیم از این شعار عدول کنیم اما اینکه در چارچوب پرونده هسته ای با آمریکا وارد مذاکره شدیم در راستای همان تدبیری است که رهبر معظم انقلاب در قالب نرمش قهرمانانه مطرح کردند و تیم مذاکره کننده دولت جمهوری اسلامی که مجاهدان عرصه دیپلماسی کشور محسوب می شوند، باید با رعایت خطوط قرمز به مذاکره بپردازند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به مراحل پایانی مذاکرات هسته ای، افزود: هر روز یک شیطنت جدید از سوی آمریکا مطرح می شود و بدین ترتیب ملت ایران و دشمنان ما متوجه شدند که چرا رهبر معظم انقلاب علی رغم مخالف نبودن با مذاکرات، به این مذاکرات خوشبین نبودند فلذا ما آمریکا را همچنان دشمن جمهوری اسلامی ایران می دانیم ولی در کنار آن تنها با تعامل برخاسته از رعایت خواسته های به حق ملت ایران و با رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای پیش برویم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، آل هاشم ، بصیرت ، آرمان های امام ره ، تازه های خبر
[ دو شنبه 22 تير 1394 ] [ 15:1 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 84441
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->